Monday, January 25, 2010

Selamat Berjaya DYMM Sultan Ibrahim Ismail



Takziah kepada keluarga almarhum Sultan Iskandar, Johor dan selamat bertakhta Sultan Ibrahim Ismail. Sebagai rakyat Johor dirantu saya doakan Tuanku dapat melaksanakan tugas dan tanggung jawab dengan adil dan saksama serta terus mempertahankan Agama Islam dan orang2 Melayu. Dalam suasana politik sekarang Tuanku harus memerintah dengan tegas serta penuh prihatin disamping mengutamakan kebajikan rakyat dan kemajuan negeri Johor khasnya dan Malaysia amnya.
.
Semoga Tuanku diberikan kekuatan, kebijaksanaan, kesihatan dan perlindungan Allah dalam menjalankan tanggung jawab yang diamanahkan.

2 comments:

NanaDJ said...

Dato',
Semua anak Johor berasa sedemikian. Kami bersedih dengan permergian Almarhum serta merasakan kehilangan beliau dan kami mengucapkan selamat bertakhta kepada DYMM Sultan Ibrahim.
Alfatihah untuk Almarhum...
Saalam

jaflam said...

Salam Nana,
Sebagai anak Johor kita sentiasa berbangga terhadap kemajuan dan kedamaian yg terserlah disana.Tuanku dalam ketegasan dan keunikannya banyak menyumbang terhadap pencapaian tersebut. Entah kenapa sedih saya teramat sangat bila Tuanku mangkat semoga roh Almarhum dicucuri rahmat dan mendapat keredaan Allah.