Monday, March 2, 2009

DAP & RAKAN2 : YAHUDI YANG GILA KUASA


Speaker Kartun dan pelawak2 nya bersidang ..... mcm filem hindustan

Tindak tanduk DAP dan rakan2 kebelakangan ini amat meloyakan dan tak ubah seperti yahudi yang gila kuasa. Tidak pernah berpuas hati dengan apa yang mereka perolehi dan melakukan apa saja dengan alasan demokrasi tafsiran mereka. Mereka bersikap kurang ajar kepada semua, Raja, pemimpin dan rakyat serta mempersendakan perundangan negara untuk kepentingan diri. Perbuatan mereka ini sengaja dilakukan bagi membangkitkan kemarahan rakyat dan kerajaan, terutama orang Melayu.
.....
Antara perbuatan sengaja mereka untuk meruntuhkan keamanan dan kerharmonian negara adalah :
.......
1. Mencabar dan mahu mendakwa Sultan Perak

2. Menggalakkan tunjuk perasaan dan pemberontakan jalanan

3. Membuat pengakuan yang diri mereka Raja " Singh is King " dan berlagak serupa

4. Menyamakan kontrak sosial keutamaan bumiputera dengan sistem apartheid walhal ekonomi negara ini di kuasi oleh bangsa cina

5. Menggantung MB Perak dan Exco daripada Dewan Negeri Perak setelah kalah dalam permainan lompat parti tajaan Pakatan Rakyat

6. Memanggil sidang Dewan Negeri Perak tanpa perkenan Sultan, dengan niat jahat untuk gulingkan kerajaan pimpinan BN (tanpa benarkan MB & Exco Perak hadir)

7. Tidak menerima Malaysia sebagai negara Islam

8. Memperlekehkan Bahasa Kebangsaan dengan mencadangkan penggunaan pelbagai bahasa dalam urusan kerajaan.

9. Menggunakan kekebalan Dewan Negara dan Negeri menuduh/fitnah pihak yang tidak sehaluan dengan mereka ( pemuda UMNO celaka, Ketua Hakim Negara rasuah, Sultan tak adil dll)

10. Menggunakan nama rakyat dalam menghalalkan tindak tanduk tidak beretika mereka.
..........

Walaupun kerajan BN bukanlah sebuah kerajaan yang maksum tetapi apa yang diperlihatkan oleh DAP & Rakan2 ini memberi gambaran sebenar betapa teruknya gaya pimpinan mereka yang langsung tidak menghormati perundangan dan sistem demokrasi berpelembagaan negara kita. Mereka akan lakukan apa sahaja untuk berkuasa walaupun akhirnya negara ini akan diselubungi kacau bilau. Kalau diamati dengan teliti, maka kita akan nampak yahudi dalam diri dan perjuangan mereka.
.........

Semoga orang Melayu dan Islam negara ini bersama bangsa lain yang cintakan keamanan harus menyedari dan insaf atas apa yang sedang berlaku. Ketepikan ego masing masing dan bersatu dalam menghapuskan pengaruh dan tindak tanduk petualang negara ini. Kerajaan yang memerintah hendaklah bertindak tegas dan awal keatas mereka sebelum terlambat.

4 comments:

Anonymous said...

salam. ala kalau melayu sendiri dah meludah perjuangan disebabkan kuasa dan pangkat, dah di basuhnya pekong di dada di internet,tv merata ... merka pun naik tocang.

baca buku the forgotten armies... very good

jaflam said...

Salam, memang Melayu mudah lupa apabila didunga dengan pangkat, kuasa, harta sanggup jual bangsa dan agama untuk keuntungan yang sedikit. Mereka ini termasuk Pak Lah yang lemah, Anwar yang gila kuasa dan Nik Aziz/Awang Hadi yg relakan PAS diperkudakan PR & DAP. Semoga Allah bangunkan pemimpin2 Islam ini dari angan2 dan lena yang jauh.

Anonymous said...

i agree... masalah nya semua nya bermainkan ugama untuk menang undi. dan saya tengok kebanyakan dan rata 2 penyokong Anwar dan yg saudara sebut tu, mereka buta sejarah. Langsung tak de asas sejarah dan pembentukan Malaysia dan melayu. padahal mereka anak anak bumiputera scholarship. Esp kaki kaki yang sebaya lebih kurang Anwar mereka lagi la masih mental colonial. mereka tak faham dasar NEP. Mr Badwi as we all aware bleh jua1 apasaja. dia pun bukan mlayu tulin, malah berbangga dgn sedara mara dari luar negeri benua tu-(China).
Mentality yg ditanam oleh kolonial membuatkan org spt nama yg saudara sebut diatas sanggup membakar dan meruntuh negera sendiri demi nak kaya seumur hidup utk anak bini cucu cicit etc.
KJ educated abroad from sekolah rendah until masuk buat prep school kat cowbridge. Itu kagi terlalu buta sejarah.

Kita kena buat satu peraturan, semua ahli politik nak jadi member of parliament kena ada didikan asas di dalam negara sekolah menengah dan sekolah rendah. Bukan fully insulated into western eton,Geelong Grammar School- anak jantan Anwar didik disitu.

Jadinya balik semua expect everything on silver platter and sacrifice the negara. KJ dan hantu tu semua bukannya reti sejarah perjuangan umno sebenar. yang mereka tahu pr, jual nama dan everything on silver platter. buat apa susah susah, janji sendiri kaya. Abdullah badawi is half chinese he is not a melayu tulin. he doesn't care what happen to Umno and negara dan org melayu. he is musuh dlam selimut.
Kita kena buatsatu undang undang sesiapa yang ingin menjadi mp, dan politician mereka mesti berpendidikan asas berteraskan pendidikan nasional kurikulum sekolah kerajaan dan mewajibkan matapelajaran sejara di msia sekolah rendah dan menengah.saya lihat sekarang ramai sangat jahil sejarah dan mudah memutar belitkan fakta dan terlalu mengarut. Mereka lupa dari mana kita datang dan bila bangsa kita sampai separuh jalan kita lupa tujuan asal bangsa kita. kita cepat melatah.. dan kita benarkan mereka mebuli bangsa kita..

salam

Anonymous said...

mengenai pas pula, mereka terlalu terpesong dan terkeliru dengan ideologi mereka dan cara hidup mereka yang dikelirukan lagi dengan pemahamam sikap taasub mereka. ketaksuban kemunafikan dan kepura puraan adalah sebahagian dari ideologyu mereka. Votes and follower are gained using the symphaty of sentiments hidden and laced with lifestyle. they are not party agama. they are just a politicla party using ugama as their masks. party ugama tidak akan mengeji dan berceramah mengeji dan mencaci.. after all islam never and against all they (pas ) were and still doing... memang kalau dikaji balik penyokong pas yg tegar di kelantan dan terengganu esp ada 3kelas :mereka berpurdah dan ber serban, mereka yg tak berpurdah dan tak berserban like normal joe tapi keliru nak hidup a bit western and modern but guilty kerana ketaksuban membuatkan mereka menjadi silent voter during election of pas tapi mereka makan gaji dgn kerajaan badan badan berkanun etc , anak dapt sekolahship(yang baru mengenal sedikitit ugama) tapi nak dua dua cara hidup, finally yang buta dan kosong segala..buta sejarah, buta asas hukum ugama, buta lah segalanya.. (actually the list is seamless..)

please read the FORGOTTEN ARMIES, subtitled The Fall of British Asia 1941-1945 CHRISTOPHER BAYLY AND TIM HARPER, are professional historians who have clearly spent a lot of time in the archives. They tell of the conflicting pressures to which the peoples of these countries were subjected: wanting to be rid of British colonial rule, yet not wishing replace it with Japanese rule. How could they tread that thin line to eventual independence?
the 1st few chapter will explain perjuangan pkm adalah utk China bukan utk Malaya. good reading as it was a well based research from British Library etc, Well documented .